"איכות היא בחינם. זו לא מתנה, אבל זה בחינם. אי האיכות זה מה שעולה כסף"

-Philip B. Crosby

מה אומרים עלינו?

"זכיתי בחברה מקצועית ויחס אדיב ונעים לכל אורך הבניה, הן מבעל החברה עמי בוארון והן מהפועלים. לא היתה בעיה ולו הקטנה שהעליתי שלא טופלה ותוקנה על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצוני המלאה…"

"אני ממליץ בחום על החברה ומזמין את כל מי שמעוניין, לראות את התוצר – בית חלומותינו"

"הייתי שבע רצון מהגישה החיובית… האווירה החיובית ורמת הביצוע"

"טובים מאוד לכל אורך העבודה וגם התוצאות- טובות מאוד"

"מכל האנשים והחברות שעבדו כאן, חלק זה של העבודה היה משביע רצון בצורה יוצאת דופן… גם ביחס האישי והאכפתיות וגם בתוצאה הסופית."

"מהלך העבודה והתוצאה היו משביעי רצון. התנהלות העבודה העמידה בלוח הזמנים והתוצאה הסופית היו מעל ומעבר למצופה…"

"לאורך כל הדרך עבודת הבניה הייתה מקצועית ביותר, יסודית, רצינית, מהירה, באיכות מעולה ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד…"

"החשוב מכל – העבודה עם עמי אלי ניסים וכל הפועלים ומנהלי העבודה הייתה מאד נעימה במישור האנושי, כל משוב בקשה או רצון לתקן או לשנות נענו תמיד בחיוך ובצורה עניינית ונעימה, עמי איש אופטימי אמין ישר מוסרי וכך גם כל הצוות שלו, הרגשנו שיש רצון אמיתי לבנות לנו בית איכותי, לצד רצון ליהנות מהעבודה, כמה נדיר בענף הבניה בו פוגשים כל כך הרבה אנשי מקצוע שמונעים מטובת חשבון הבנק שלהם ותו לא…

בקיצור אתם אנשים מקצועיים ביותר ומבחינה אנושית פנינה נדירה. תודה גדולה תמיד נזכור אתכם בהערכה עמוקה"

" עם תום עבודות הבניה ולאחר שראיתי שהעבודה בוצעה באופן מקצועי ויפה נותר לי רק להצטער שלא הכרתי את עמי (יסודות הבנייה) זמן רב קודם…"

"יחס הקבלן והעובדים לבניית המבנה היה מקצועי והדבר גרם לי שקט נפשי ושביעות רצון מלאה. העבודה באתר בוצעה באיכות ובאופן יסודי לשביעות רצוני המלאה"

" מדובר בחברה רצינית ומקצועית מאד. החברה שמה דגש על יחס אישי והיענות מיידית לצרכי הלקוח. עמי ניחן באישיות יוצאת דופן, מלא סבלנות ורצון לרצות את הלקוח. כמו כן, החברה עמדה בלוחות הזמנים שסוכמו מראש. הייתי מאד שבעת רצון."

"תחושת בטחון במר בוארון לאורך כל הפרוייקט. אני מאחל לכל בוני הבתים בישראל קבלן אמין, ישר, מקצוען ונעים הליכות כעמי בוארון."

"העבודה הייתה ברמה גבוהה מאוד"

"רמת הביצוע וניהול הבניה היו מהגבוהות בענף…"

"העבודה הייתה משביעה רצון, כמהנדס בניין… עבודה יסודית למדי"

"ביצוע טוב, תוך הקפדה על התוכניות בנושא איכות חומרים והעבודה לרבות דיוק והצמדות לתכנון"

"חברה אמינה, דור שני בענף הבניה עם רמת איכות ומקצועיות ברמות הגבוהות בארץ"

"בפרויקט אנשים נעימים ומסבירי פנים עם דרך ארץ"

"העבודה הייתה אחראית, מאורגנת כהלכה ויסודית. אנשים מקסימים"

" הייתי יותר משבע רצון. הניצוח של עמי על העבודה היה רגוע והפועלים בזכות זה היו גם רגועים ועשו עבודה בנאמנות. עד היום אני ממליץ על עמי כקבלן מעולה."

"העבודה היתה מאוד מקצועית ובסוף כל יום עבודה חשתי מסופק כי הדברים נעשו לשביעות רצוני המלאה במהירות ובמקצועיות. נהנתי להמליץ לאנשים נוספים על החברה כי ידעתי שהם יבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר. איכות העבודה היתה מספקת ביותר. ההרגשה היתה שלא חוסכים בחומרים טובים – כמו כן הקבוצה היתה מאוד מסורה לתת עבודה טובה. יסודית ומהירה."

"חברה מקצועית אמינה עם עובדים מדהימים. היה לי ביטחון מלא בקבלן ובעובדים. מאוד שבע רצון, עבודה יסודית ומקצועית מאוד"

"אני מאוד מרוצה מהתנהלות החברה ובמיוחד ממנהלה ומהאישיות שלו."

"עבודה איכותית ,תוך עמידה בזמנים. חברת יסודות הבניה הינה חברה אכותית מהשורה הראשונה בארץ, עמי בוארון בעל יחסי אנוש מעולים, אדם שניתן לסמוך עליו, צוות העובדים מקצועי אמין ומוכשר. ממליץ בכל פה"

"העבודה התבצעה באופן מאד מקצועי, באווירה מאד נעימה. עמי מבין את התוכניות לעומק, מכיר ומבין את כל שלבי העבודה בבניין, כאדריכלית יכולתי להתייעץ עם עמי בכל שאלה ודבר, בכל נושא שעלה קיבלתי תשובה יסודית ואדיבה.."

"הניסיון הרב שעמי מביא עימו ניכר מאד בשטח, במקצועיות ,באמינות ובאדיבות. עמי משרה אווירה רגועה ובטוחה, הוא יודע מה הוא עושה, נדיר בנוף הבנייה הישראלי, ממליצה בחום לעבוד עם עמי"

"שרות מצויין ומקצועי , ממליץ בחום. עבודה יסודית ומדוייקת בהתאם לתכניות הקונסטרוקציה"

"חברה טובה אמינה ומאוד איכפתית כלפי המשפחה שעומדת לגור בבית הספציפי שבונים לה, עמי בוארון הראה איכפתיות ודאגה גם כלפי נושאים שלא היו אמורים להיות תחת חסותו. היה חשוב לו שהכול יצא מושלם.   היה יסודי באופן מספק מעל ומעבר למצופה… הקבלן הוכיח שאין צורך במפקח בנייה כשלוקחים קבלן אמין שיודע את העבודה"

"אם הייתי בונה עוד בית לא היה לי ספק שאבחר שוב ביסודות הבנייה…"

"ניתן היה לראות השקעה בעיקר בפרטים הקטנים. לא היה ויתור על הסטנדרטים בבנייה…"

"השיח ביני לבין הקבלן היה מעולה ופורה. איש שיח חיובי שיודע לקבל ביקורת ולתקן אם נדרש. ולא נדרש הרבה"

"הקשר הבין אישי והיחס שחברתכם העניקה במהלך בניית הבית היתה מעבר למצופה…"

"איכות ביצוע העבודה היתה לשביעות רצוני, ההקשבה והחשיבה מעבר למצופה…"

"חברתכם הינה חברה טובה מאוד אשר רואה בעדיפות עליונה את הלקוח, המלצתי למספר חברים להיעזר בשירותכם בביצוע בניית ביתם. תודה רבה.."

"במהלך העבודה היה חשוב לחברה לוודא שהעבודה לשביעות רצוני… שבע רצון משיתוף הפעולה"

"ההחלטה הכי נכונה שעשינו בפרויקט הבניה היתה העבודה עם עמי והצוות. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים… הצוות היה זמין ומקצועי. ענה לכל שאלה ופתר בעיות בזמן אמת…"

" איכות העבודה הייתה בהחלט יסודית – גם בפרספקטיבה של שנתיים ממועד סיום הבנייה…"

"חברה רצינית ומקצועית. נותנת תחושת בטחון ולקיחת אחריות. מאתגרת את המוניטין שיצא לבעלי המקצוע בתחום…  בהחלט שבע רצון. צוות העובדים שידר מקצועיות ונחמדות. הקבלן היה קשוב כל העת למשוב ונתן תחושה של לקיחת אחריות ומקצועיות. התקשורת הייתה פתוחה וכנה…"

יישום עצר מים כימי בשלב טפסנות קירות המרתף

עצר מים כימי נראה כצינור אלסטי ומיושם בתוך יציקת קירות המרתף, לעצר המים הכימי אין תפקיד כלל כל עוד לא מגיעים מים לקירות המרתף, ברגע שעצר המים הכימי בא במגע עם מים הוא מתנפח ולא מאפשר חדירת מים אל תוך המרתף.

במקרים רבים פרט זה אינו מצוין בתוכניות העבודה ואינו מיושם בשטח.

יישום פס עצר כימי מתבצע בין רצפת וקירות המרתף. יש להניח פס עצר כימי לפני יציקת קירות המרתף על רצפת המרתף ובמרכז הקיר המדובר.

עצר מים כימי עוזר למנוע חדירת מים בחיבור שבין הרצפה לקירות המרתף. פס עצר כימי הינו חומר אשר בריאקציה שלו עם הבטון מתנפח ויוצר לנו איטום המונע את חדירת המים.

יישום בורות חלחול וצינור שרשורי

בורות חלחול הם בורות הנקדחים בחצר הבית. בתוכם מונחת מעטפת בד גאוטכני, במרכזם צינור שרשורי, ומסביבו חצץ.

בורות אלו מיועדים לניקוז מי הגשמים בגינה.

על פי רוב, קבלן השלד הוא זה שמכין אותם כי הם מצריכים קידוח, ונהוג לשלב את קידוחם עם קידוחי הכלונסאות של ביסוס הבית.

עבודה זו איננה ברורה מאליה כעבודה של קבלן השלד. לא מעט קורה שפרט זה נשכח מאחור ויישומו מתבצע לאחר עבודות השלד. ביצוע עבודה זו בנפרד תהיה יקרה יותר.

צינור שרשורי מיושם מעבר לדפנות החיצוניות של המרתף, מטרתו לאסוף את המים הנאגרים מחוץ לקירות המרתף ולפנות אותם הרחק מהמרתף.

במרבית המקרים פרט זה אינו מצוין בתוכניות העבודה!

חשוב מאוד שנבין כי לכל פרט ופרט ישנה השפעה על איכות וטיב המבנה ובמידה רבה על ההיבט הכספי ויכולתנו למנוע בזבנות והוצאות כספיות מיותרות.

תפריט ניווט