"המידה האמיתית של החיים היא לא הכמות אלא היושר"

-John Lyly

אחריות מלאה על עבודות הבנייה; תוכנה ומשמעותה

לאחריות על עבודות הבניה מספר מטרות חשובות שאמורות לשרת אותך ולהקנות לך שקט נפשי במהלך הבניה ובשלב המגורים.

האחריות מתחלקת למספר נושאים עיקריים, כאשר בכל נושא ונושא תיאור יותר פרטני של האחריות. אם קראת את המאמר; 'הסיכונים הקיימים בבניית בית'  אז יש לך הבנה בסיסית באשר לסיכונים בפרויקט בניה וכיצד למנוע אותם. עם הבנה זו, בנינו את האחריות המלאה על עבודות הבניה, אלמנט קריטי שיקנה לך שקט נפשי וחווית בניה מקצועית ומהנה.

אחריות על טיב העבודה, איכות העבודה ועמידה בתקני הבניה

בעת ביצוע עבודות השלד או עבודות בניה אחרות, ישנו הצורך בבקיאות רבה בדרישות תקני הבניה, במיומנות ובניסיון.

בגלל הסיכון הרב שטמון בביצוע לקוי של עבודות השלד ועבודות הבניה שנשארות לעד, בסעיף זה אנו מציגים פירוט מלא אודות התחייבותנו ואחריותנו לביצוע איכותי, יסודי ותקני, לכל אחד משלבי הבניה הרבים.

הפירוט הנו פרטני ונוגע בכל פרט ופרט בתהליך הבניה.

לדוגמא; ביצוע לקויי של עבודות השלד באחד משלבי ביצוע עבודות השלד, יכול לגרום לליקויים חמורים בעתיד. (בניית בלוקים לקויה, חגורות לא קיימות, פדסט לא תקני, לא נמצא ברזל בקורות הבטון, לא הכינו קוצים לשטרבות וכדומה)

בתעודת האחריות, בחלק זה אנחנו מגדירים נושאים רבים וחשובים ואת התחייבותנו לבצעם על פי הסטנדרטים והדרישות של התקן הישראלי.

אחריות על טיב החומרים, איכותם, ועמידתם בדרישות התקן

בסעיף זה אנו מציגים פירוט מלא אודות התחייבותנו ואחריותנו לשימוש בחומרים מסוג א'. ליקויים רבים מתגלים לאחר הבניה בגלל השימוש בחומרים זולים ואסורים.

בתוך התהליך של בניית בית ישנו שימוש במספר רב של חומרים שונים כגון: יריעות איטום, בלוקים לבניה, בטון, רעפים וכדומה. לכל חומר יש תכונות שונות ודרישות שונות, לכן גם ישנה חשיבות רבה לשימוש במוצרים בעלי תו תקן.

תקן למוצר מכיל את הדרישות הטכניות החלות על מוצר מסוים כדי שיתאים לייעודו. התקינה בסה"כ מהווה בסיס לאיכות החיים במובן הרחב של המילה. מחובתנו להשתמש במוצרים בעלי תו תקן בלבד, אי שימוש במוצרים בעלי תו תקן עלול לגרום לנזקים עצומים מבחינה כלכלית ועוגמת נפש.

הסיבה שמבצע / קבלן מסוים בוחר להשתמש בחומרים שאינם בעלי תו תקן הנה הרצון לחסוך בעלויות החומר. מחיר מוצר לא תקני יכול להיות פחות מחצי מחיר.

בתעודת האחריות, בחלק זה אנחנו מגדירים את הנושאים החשובים הללו ואת התחייבותנו לשימוש בחומרים מסוג א' בעלי תו תקן, פירוט הסוג וכדומה.

אחריות על תהליך הבניה, וניהול תקין

תהליך הבניה מכיל מאות תהליכים ותתי תהליכים  במספר רחב של תחומים. ניהול תהליכים מתנהל בנושאי הרכש, בנושאי הכספים, תהליכי הביצוע וכדומה. החלק העיקרי והיותר חשוב הנו תהליכי הביצוע הכוללים מספר רב של עבודות שונות שאמורות להתנהל בסדר מופתי ובהרמוניה מוחלטת.

בחלק זה של האחריות הגדרנו את התחייבותנו לניהול הפרויקט כולל שורת סטנדרטים אליהם אנחנו מחויבים. כולל התחייבות לעמידה בזמנים ולתשלום קנס כספי גבוה בגין איחור. (יוצג ויפורט בהסכם העבודה)

התוצאה הסופית; ניהול תקני, מערכתי, מאורגן ומסודר.

עזרה והכוונה בהבנת יתר הסיכונים הקיימים בבנייה וכיצד לנטרל אותם מבעוד מועד

בפרויקט בניית בית פרטי יש סיכונים לא מעטים, על חלקם יש ביכולתנו להשפיע ועל חלקם, לא. בדרך כלל, הסיכונים אשר ביכולתנו להשפיע עליהם, הם הגדולים והבעייתיים יותר, חשוב להבין  את מירב הסיכונים ולהבין את השפעתם על פרויקט בניית בית פרטי טיפוסי.

הסיכונים הקיימים בפרויקט בניית בית פרטי מתחלקים למספר משפחות:

1.    הסיכונים הפיננסיים בבניית בית

2.    סיכונים הנדסיים בבניית בית

3.    סיכונים ביטוחיים בבניית בית

בשלב ההתקשרות נעבור יחד על מנת להבין את המהות של כל נושא וכיצד להיערך ולנטרל את הסיכונים הקיימים.

בסה"כ מסע בניית הבית אמור להיות חוויה קסומה ונעימה. לזה אנחנו מתחייבים.

לקוחותינו הרבים הם ההוכחה והעובדה לרמת הביצוע, האיכות, השירות והנאמנות שאנחנו, ביסודות הבנייה מעניקים. אתה מוזמן ליצור קשר ולשמוע חוות דעת מלקוחות, אדריכלים ומהנדסים אותם שירתנו.

תפריט ניווט